środa, 27 lutego 2013

11 Whiteness ocean

Czesc Wszystkim

Dzisiaj totalnie nie mialam pomyslu na nowy post, wiec postanowilam dodac makijaz, ktory juz od kilku tygodni lezy na moim dysku zapomniany.
Czuje sie tak, jakby ktos odkrecil moj korek i z kazda kolejna sekunda schodzilo ze mnie wiecej powietrza jak z dmuchanej pilki.
Byc moze to tylko przesilenie choroby i dla tego tak sie czuje.

Widze ze zaczynam smecic, wiec przejdzmy do makijazu.
Zadowolona z jego wykonania jestem w 90 %, bo niestety uzylam bialego cienia, ktory zakupilam kiedys w sklepie nie tylko po 4 zl i nie wygladal on niestety dobrze po nalozeniu na powieke.



Niebieski cien pochodzi z tej samej paletki co bialy ( niestety nie pokaze wam zdjecia bo wyzucilam ja ze wzgledu na wyczerpanie bialego i blekitu, miala rowniez 2 odcienie rozu ale go wcale nie uzywalam)

Eyeliner jak zwykle ten sam  ESSENCE

Jako byza posluzyla mi BIALA KREDKA, wtedy jeszcze Essence, ktora tez troche swojego dolozyla do marnego efektu bieli powzej zalamania :(

Rzesy wytuszowalam L`Oreal, Volume Million Lashes 

To wszystko czego do jego wykonania uzylam nie liczac 3 pedzelkow 2 do cieni i 1 do linera.

Jestem posiadaczka opadajacej powieki, dla tego nie zrobilam zdjecia z w pelni otwartym okiem bo wtedy niestety niebieski calkowicie sie chowa i jest nie widoczny.

Pasujacym do niego lakierem do paznokci moim zdaniem jest lakier firmy KOBO nr. 28 Miami.
Kolejne ze starych z dysku :)

Czemu nie robie zdjec calej twarzy?
Poprostu nie lubie to 1, a 2 wiekszosc moich makijazy powstaje po godzinie 22, kiedy mam spokoj i czas wiec nie chce meczyc mojej skory podkladem, pudrem itd.
Jezeli bede robic jakis makijaz za dnia, na pewno pojawia sie zdjecia calej twarzy, bynajmniej postaram sie przemoc i je wrzucic.
Cudem dla mnie bylo wrzucenie podkladow i juz nie raz mialam ochote usunac ten post ale jakos jeszcze sie powstrzymuje przed tym.

Zycze wszystkim udanego dnia!

Tesia

1 komentarz:

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama