niedziela, 10 lutego 2013

Pierwsze proby

Witajcie Kochani!

Dzis postanowilam pokazac wam moje pierwsze makijaze, ktore wykonalam w listopadzie.
Wlasnie wtedy zaczela sie moja przygoda z makijazem i zamowilam moja pierwsza palete .

E.L.F. Cosmetics 85 czesci

 

Wykonalam moje pierwsze kreskii cieniowania pedzlami z Essence, ktore niestety juz po 1 myciu okazaly sie kompletna klapa. Kupilam je bo mialy bardzo duzo dobrych opinii ale sie zawiodlam.
Wlosie zaczelo wypadac i zrobily sie bardzo ostre, nakladanie nimi cieni stalo sie tortura ale niektorych uzywam do dzis z braku srodkow na nowe lepsze pendzle.
Tak prezentuje sie moja kreska nr. 1
Wykonana czarna kredka z drobinkami firmy Avon
































Kolejny makijaz byl w odcieniach czerwieni ale moja lampa blyskowa zmienila totalnie kolor na rozowy . Nic z tym nie moge zrobic niestety ale staram sie znalesc czas na makijaze w dzien kiedy lampa nie jest potrzebna :)


Moja kolejna kreska, nie wiem ktora z rzedu. bo w tym czasie zdazylam juz ich troche zrobic.

Wykonalam ja brazowa kredka X-treme Last Eyeliner firmy Manhattan
To na tyle moich pierwszych zdjec makijazowych. Jak czas pozwoli wrzuce recenzje eyelinera w zelu z Essence oraz skosnego pedzelka tej samej firmy :)
Mam nadzieje ze niebawem pojawia sie jakies komentarze dotyczace moich makijazy czy samego bloga oraz pytania, na ktore chetnie odpowiem.
Milego wieczora!

Tesia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama