środa, 13 lutego 2013

Kolekcja lakierow do paznokci

 Czesc wszystkim

Dzisiejszy wpis bedzie troszke inny niz poprzednie, a bedzie on dotyczyl mojego zbioru lakierow do paznokci, ktorych mam ( bynajmniej tak mi sie wydaje ) duzo.
 Moda na lakiery do paznokci zagoscila u mnie jakies 3 lata temu i przeszla wiele przedziwnych faz, od wiecznie bialych przez przezroczyste,neonowe, stonowane itp. kolory po zele i akryle przeroznej dlugosci i kolorystyki.
Wszystko to robilam sama ( uczylam sie z internetu ), po czym bardzo szybko sie tym nudzilam i zaczynalam cos nowego.
Klasyczne malowanie paznokci jednak zostalo a w raz z nim okolo 50 lakierow, ktore mam obecnie plus jakies 20, ktore sie skonczyly lub zaschnely na kamien, bo z terminu nie wyszedl jeszcze zaden.
Posiadam takze 3 odrzywki do paznokci, ktore nie wiele zdzialaly ale o tym mysle ze zrobie osobny post z ich porownaniem :)
W mojej szafie mozecie znalesc takie marki jak :
  • Golden Rose 10 szt.
  • Essence 8 szt.
  • Safari 4 szt. 
  • Rimmel 5 szt.
  •  Single 3 szt.
  • Vollare Cosmetics 3 szt.
  • Sabrina Cosmetics 3 szt.
  • Miss Sporty 3 szt.
  • Editt Cosmetics 2 szt.
  • UMA Cosmetics 2 szt.
  • Inglot 2 szt. juz puste
  • Sephora 1 szt.
  • Basci 1 szt.
  • JOKO 1 szt.
  • Sacaya Beauty 1 szt.
  • KOBO 1 szt.
  • Catrice 1 szt.
  • AVON 1 szt.
  • Carla 1 szt.
Jeszcze 2 , ktorych firm nie pamietam niestety a na etykietach zostala tylko biel :/
I nieszczesnicy, ktorzy juz pozegnali sie ze mna i wyladowali w smietniku.
Czesc z nich kupilam bedac w Polsce na Swieta a w szczegulnosci te tanich marek takich jak Safari czy Vollare, ktore sa fenomenalne i spokojnie moge je porownac do tych z Kobo czy Rimmela.
Poszczegolne lakiery bedziecie mogli sobie obejrzec przy postach makijazowych, badz w dniach gdy niezbyt moj czas pozwoli mi na pisanie lub wena ucieknie hen daleko.


Rimmel  PRO 412 Chic Cherry
Tak wlasnie prezentuje sie moj ulubiniec listopada, grudnia i stycznia, kiedy moje paznokcie trzymaly kondycje, bo niestety w trakcie remontu zostaly zmasakrowane i obecnie probuje przywrocic je do dawnej formy niestety z marnymi skutkami :(

Na dzis to wszystko.
Zycze Wam kolorowych snow.
Tesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama