środa, 26 listopada 2014

Nivea / Labello Lip Butter

Hejka !


Nowy filmik na kanale = nowy wpis na blogu :)

Tym razem nie bede sie rozpisywac, a chce was zaprosic na krotki, bo tylko szescio minutowy film z recenzja zapewne dobrze Wam juz znanych maselek do ust :

Nivea Lip Butter, a w Niemczech Labello Lip Butter.

KLIK


Moja recenzja oparta jest na kilku miesiecznym testowaniu 3 produktow.


 Jagodowe, ktorego zuzylam naj wiecej :)


Wanilia i makadamia, do ktorego nie moglam sie przyzwyczaic przez co zuzylam go naj mniej.
 

Malinowe o przepieknym, letnim zapachu.


Jeden klik na powyzej zaznaczone haslo KLIK przenniesie Was do filmu na kanale :)

Mam nadzieje, ze zajrzycie i dacie mi znac czy lubicie ten produkt, a moze wcale go nie znacie ?

Do nastepnego !
Tesia

3 komentarze:

  1. Mam ochotę na jagodowy i kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wszystkie trzy, w sumie wanilii już nie mam bo się skończyła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób o tym pisze, musze sie wybrać do sklepu! :D


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama