wtorek, 18 marca 2014

Glossybox marzec

Hej !

Dzis szybciutko i bardzo w skrocie .

W poniedzialek dotarl do mnie moj pierwszy glossybox jaki kiedykolwiek zamowilam, moim pierwszym odczuciem co do pudeleczka i calej dzialalnosci jaka jest glossy postanowilam sie z Wami podzielic w dosc nietypowej formie.

Zapraszam Was na moj pierwszy filmik na nowo zalozonym kanale !

Pojedyncze zdjecia produktow znajdziecie na dole posta :)

Jakosc nie jest naj lepsza, przez to, ze krecilam telefonem i bezzmyslnie przycielam film w programie przez co strasznie zatracila sie jego jakosc ;(
Dodatkowo w niektorych momentach lampa troszke mi przeswietlila :/

Uwazam, ze jest calkiem ok, w koncu nauczylam sie wycinac niepotrzebne fragmenty by nie wychodzily mi tasiemce.
Mam nadzieje, ze Was nie zanudze :)

Milego ogladania !

Klik w zdjecie calego boxa przenosi do filmu na YT !
( nie moge dodac tu filmu, poniewaz ciagle wyskakuje blad )

https://www.youtube.com/watch?v=Z46fxcC-y3U

Zawartosc mojego pudelka :

 1. Mitchell and Peach ,, English Growers Body Cream '' 40 ml ( 180 ml - 43,70 € )


2. Etre Belle Cosmetics ,, Liplift Peel '' 15 ml ( 12,95 € )


 3. Teeez Trend Cosmetic ,, French Kiss Lip Gelee nr. 10 Lovely Rouge '' 9 ml ( 12,50 € )


4. Emite Make Up ,,Micronized Eye Shadow - NECT '' 1,8 g ( 19 € )


5. Benefit ,,The Porefessional '' 3 ml ( 22ml - 32 € )



I to tyle na dzisiaj :)

Do nastepnego !

Tesia

6 komentarzy:

  1. moim zdaniem pudelko jest super;)
    ps.super filmik!

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci że do tej pory widziałam Cię tylko na zdjęciach ale jak wiadomo zdjęcia to jedno a filmik to drugie i muszę powiedzieć że świetnie Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem pytania :/
      Jeżeli możesz sprecyzuj je proszę :)

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama